HTML

A rész is Egész...

Életem egy hömpölygő kérdésfolyam. Minden kérdés egy kapu az ismeretlenbe, melyet ha feltárok, felsejlenek mögötte a válaszok, melyek elvezetnek valódi Önmagamhoz, a végtelen megsejtéséhez.

Igen! Ez egy Önkeresés, egy belső utazás, mely az Éntől az Egységtudatig kanyarog. Mivel minden mindennel összefügg, ez nem más, mint egy kozmikus pillangóeffektus, a körtáncok körtánca, melyben együtt tobzódunk mindannyian, Te és Én is.

Téged is bátorítalak, ha már erre jártál, hogy szólj hozzá, vagy tegyél fel kérdéseket, hogy együtt fejtsük meg ezt a kozmikus keresztrejtvényt.

Hozzáfűzött gondolatok...

Címkék

2008.10.31. 13:17 tsend

Őszi esti egységélmény a mámor bűvöletében...

Bárhol megleled, hisz veled van mindig. Csak légy jelen, és felszínre
tör a szépség és az öröm, a TE igazi esszenciád. Lélegezz! Engem ez ihlet örömtáncra mindig! :).

(Egy esti sétám közben vetettem papírra a napokban...)

Őszi esti séta


Érzem a hulló őszi levél lágy moraját,
Az Örök mindenség tiszta sugallatát.
Mely kósza léptekkel így belémköltözött,
S derengő fénybe bújva aránnyá ötvözött.

A suhanó autók nesze némán felolvad,
Örök vándorutam idéző hasonlat,
S távolba révedőn a csillagomat nézem,
Kicsit ha nyújtózom, bizton elérem.

Érzem a MOST nekem, bennem így dalol
Lépteim súlyától halkan zakatol,
Vert hadát a búnak viszi így távol,
A CSEND honába léptem, s átölel a mámor.


(Tsend)

1 komment

Címkék: vers lét életérzés csend egység


A bejegyzés trackback címe:

https://tsend.blog.hu/api/trackback/id/tr85742249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ayzen 2010.10.19. 17:14:30

Tsend!
Hívhatlak így?Nagyon remek a blogoldalad, végre egy igazán jó blog.
Gyönyörű a versed, mély átélésről tanúskodnak.
A legnagyobb kincs a tiéd amennyiben megtapasztaltad az Örök Önnön valóságod, a megfoghatatlant, a megnevezhetetlent...a szeretőt, a legnagyobbat....( ha használhatok szavakat)....AZT aki öröktől fogva VAN.
Szeretettel Üdvözöllek: Ayzen
süti beállítások módosítása